Open your eyes and heart....

Open your eyes and heart....
All because of Allah s.w.t

Thursday, August 19, 2010

Maafkan SAHABAT...

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum...langit mendung semendung hati ini..namun bibir masih terukir senyum atas dasar iman dan redha..syukur pd Allah kerana hari ni saya diuji lagi..nilai sebuah persahabatan diuji..jika benar kerana iman,saya dan kamu takkan berantakan hanya kerana ini...sahabat,maaf kn saya andai teguran saya mencalar hatimu..tak terniat di hati utk melukakn mu..saya bimbang kita akn terjerumus ke lembah dosa jika kata2 mu tidak saya tegur..mgkin salah saya kerana terlalu gopoh menegur..masih terlalu jauh perjalanan saya dlm usaha dakwah..masih terlalu byk yg perlu dipelajari supaya dakwah itu terkesan pd hati2 yg mendengar dan melihat. diri ini perlu di tarbiyah kn terlebih dahulu..maafkn diri ini teman..akn saya perbaharui ikrar persahabatan kita atas dasar IMAN...Ya Allah,Kau erat kan lah hati kami atas dasar iman kepadaMu..ya Allah,sesungguhnya aku menyayangi sahabatku kerana Mu..jd kn dia teman ku di dunia dan akhirat..aminnn...

No comments:

Post a Comment